0

Nie masz produktów w domowej przymierzalni.

Shopping Cart
0
0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Jak dokonać zakupu okularów

1. Wybierz produkt, który Cię zainteresował i kliknij „Dodaj do koszyka”.  

Jeśli wybrałeś okulary przeciwsłoneczne, one automatycznie przejdą do koszyka. 

Jeśli jesteś zainteresowany zakupem okularów korekcyjnych- wpisz wszystkie wymagane parametry ze swojej recepty oraz wybierz szkła okularowe, które będą odpowiadać Twoim wymaganiom. 

Do każdych okularów w komplecie oferujemy montaż jednoogniskowych soczewek firmy HOYA z antyrefleksem, oraz utwardzeniem HARD. Możesz również wybrać ok. 30% cieńsze soczewki (w indeksie 1,60) za dopłatą 79 zł, lub ok. 40% cieńsze (w indeksie 1,67) za dopłatą 189 zł. Dla soczewek poza zakresem magazynowym koszt soczewek jest wyższy o 99 zł.

2. Po wprowadzeniu danych z recepty strona przekieruje Cię do Koszyka. Jeśli chcesz dodać więcej produktów kliknij “Kontynuuj zakupy”. W każdej chwili możesz kliknąć opcję “Koszyk”w prawym górnym rogu strony aby wrócić do Koszyka i przejrzeć swoje zamówienie.

3. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w pole “Kupony rabatowe”, a później kliknij “Zastosuj Kupon”.

4. Jeśli chcesz dokonać płatności kliknij przycisk “Przejdź do zamówienia” po prawej stronie Koszyka.

5. -Jeśli posiadasz już konto na naszej stronie wprowadź adres e-mail i hasło. Dalej kliknij “Logowanie”. -Jeśli nie posiadasz konta, ale chcesz go założyć kliknij “ Złóż zamówienie zakładając jednocześnie konto ” po lewej stronie, zatwierdź przyciskiem “Kontynuuj”

-Jeśli nie chcesz zakładać konta kliknij “ Złóż zamówienie bez zakładania konta” po lewej stronie i kliknij “Kontynuuj”

6. Wprowadź dane osobowe. Pamiętaj, że pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe do wypełnienia, bez nich nie możemy zrealizować zamówienia. Kliknij przycisk “Kontynuuj” aby przejść dalej.

7. Zaznacz metodę którą chcesz dokonać płatność.

8. Przejrzyj swoje zamówienie jeszcze raz i jeśli wszystko się zgadza kliknij “Złóż zamówienie”, a jeśli chcesz dodać kolejny produkt do koszyka- kliknij “Edytuj koszyk”.

9. Jeśli wybrałeś metodę płatności Polcard (szybki przelew elektroniczny lub płatność kartą) strona przekieruje Cię do opłacenia zamówienia.

10. Gratulacje! Twoje zamówienie zostało złożone. Wysłaliśmy potwierdzenie na Twój adres e-mail.

 

Jak sprawdzić aktualny status zamówienia?

 O kolejnych etapach realizacji zamówienia będziemy Cię informować mailowo, lub jeśli posiadasz konto na naszej stronie - możesz sprawdzić to w zakładce “Moje zamówienia”. Jeśli masz dodatkowe pytania, możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres kontakt@malto.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu: +48 534 441 959. Z przyjemnością na nie odpowiemy!

Czy mogę edytować już złożone zamówienie?

Niestety nie możesz samodzielnie edytować już złożone zamówienie, ale zrobimy to za Ciebie, pod warunkiem że zamówiłeś okulary przeciwsłoneczne. Jeśli zamówiłeś okulary korekcyjne możemy dokonać zmiany pod warunkiem jeśli szkła jeszcze nie zostały zamontowane do oprawy.

Dokładamy  wszelkich starań aby jak najszybciej zrealizować Twoje zamówienie, dlatego skontaktuj się z nami jak najwcześniej, wysyłając nam wiadomość na adres kontakt@malto.pl lub dzwoniąc pod numer kontaktowy: +48 534 441 959.

Czy mogę dodać artykuły do złożonego zamówienia?

Niestety nie możesz samodzielnie dodawać artykuły do już złożonego zamówienia, ale chętnie to zrobimy za Ciebie pod warunkiem że przesyłka nie została już wysłana.

Staramy się jak najszybciej zrealizować Twoje zamówienie, dlatego skontaktuj się z nami jak najwcześniej, wysyłając na, wiadomość na adres kontakt@malto.pl lub dzwoniąc pod numer kontaktowy: +48 534 441 959.

Co się dzieje z moim zamówieniem po wysłaniu / gdzie jest moja paczka?

 Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą numeru, który wysłaliśmy do Ciebie wraz z informacją o wysłaniu Twojego zamówienia lub który znajdziesz na twoim koncie w zakładce “Moje zamówienia”.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Możesz anulować zamówienie jeśli zamówiłeś okulary przeciwsłoneczne i zamówienie jeszcze nie zostało wysłane. Aby anulować zamówienie wyślij do nas e-mail na adres kontakt@malto.pl lub zadzwoń pod numer: +48 534 441 959. Jeśli zamówienie już zostało wysłane wystarczy że nie przyjmiesz paczki, a my dokonamy zwrotu pieniędzy kiedy zamówiony towar wróci do nas. Zachęcamy jednak żeby zamiast anulowania zamówienia wybrać opcję ewentualnego zwrotu towaru. Okulary w rzeczywistości mogą Cię zachwycić, a dzięki możliwości zwrotu w ciągu 14 dni nic nie ryzykujesz.

Jeśli zamówiłeś kompletną parę okularów (oprawki ze szkłami) możesz dokonać rezygnacji tylko jeśli nie przystąpiliśmy do realizacji zamówienia.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety nie możemy zrealizować zamówienia złożonego przez telefon, ale z chęcią ułatwimy Ci to, odpowiadając na Twoje pytania.