0

Nie masz produktów w domowej przymierzalni.

Shopping Cart
0
0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Płatność

Płatności

Jakie są możliwe metody płatności?

W sklepie Malto umożliwiamy takie sposoby płatności:

- Przelew tradycyjny

- Płatność za pośrednictwem serwisu Polcard (szybki przelew elektroniczny oraz płatność kartą)

Po jakim czasie moja płatność zostanie zaksięgowana?

Przy płatności Polcard zaksięgowanie płatności zazwyczaj odbywa się w ciągu kilku minut. W przypadku przelewu tradycyjnego, może to potrwać do ok. 3 dni roboczych. Pamiętaj, że przekażemy Twoje zamówienie do wysyłki dopiero po zaksięgowaniu płatności.

Chcę zapłacić za swoje zamówienie tradycyjnym przelewem, czy jest taka możliwość?

Tak, akceptujemy płatności wykonane przelewem tradycyjnym. Przy złożeniu zamówienia wybierzesz opcję “Przelew tradycyjny”.

Co mam zrobić jeśli okno płatności Polcard się zamknęło zanim zdążyłem opłacić swoje zamówienie?

W przypadku problemu z płatnością proponujemy złożyć zamówienie ponownie. Jeśli posiadasz konto na naszej stronie- wystarczy wejść na „Moje zamówienia”  i kliknąć opcję ponownego złożenia.

Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane automatycznie.

Czy usługa Domowa Przymierzalnia jest bezpłatna?

Tak, wszystkie wysyłki i zwroty Domowej Przymierzalni są bezpłatne. Dla weryfikacji osoby Klient musi potwierdzić swoją kartę. Po otrzymaniu zwrotu opraw Domowej Przymierzalni dane karty zostaną usunięte z systemu Polcard.