0

Nie masz produktów w domowej przymierzalni.

Shopping Cart
0
0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Dostawa

Darmowa wysyłka zamówień

Koszt dostawy na terenie Polski pokrywa sklep. Dostawę oraz zwroty realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Paczki są wysyłane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00. Przesyłki nie są dostarczane w soboty, niedziele i święta. Zamówienie złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w następnych dniach roboczych.

Prosimy o sprawdzenie paczki w obecności kuriera. W razie uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu wyłącznie protokół szkody jest podstawą do reklamacji. Protokół szkody ma być sporządzony wraz z kurierem doręczającym przesyłkę na specjalnym druku.

Dostawa okularów

Jaki jest czas dostawy i jak szybko zamówienie zostanie wysłane?

 Czas dostawy zależy od dostępności zamówionego produktu. Zamówiony produkt (okulary przeciwsłoneczne, okulary korekcyjne, oraz oprawy, zamówione do Domowej Przymierzalni) mogą zostać przygotowane do wysyłki tego samego dnia, pod warunkiem że są one dostępne na magazynie, a zamówienie zostało złożone przed godziną 11:00. Czas oczekiwania na okulary korekcyjne może zostać wydłużony ze względu na brak odpowiednich soczewek okularowych na stanie magazynowym. Czas oczekiwania na soczewki recepturowe może się wydłużyć o kolejne 7 dni robocze.Jeśli produkt znajduje się na magazynie centralnym - czas realizacji wynosi od 4 do 10 dni roboczych zarówno dla okularów przeciwsłonecznych, okularów korekcyjnych i opraw, zamówionych dla Domowej Przymierzalni.

Otrzymałem inny produkt, niż zamówiłem, co mam zrobić?

Jeśli przez przypadek otrzymałeś nie ten produkt, który zamówiłeś, poinformuj nas o tym, wysyłając nam wiadomość na adres kontakt@malto.pl lub dzwoniąc pod numer kontaktowy +48 534 441 959.

Pamiętaj, aby podać jaki produkt otrzymałeś wraz z numerem zamówienia. Ten numer znajdziesz w wiadomościach e-mail, które zawierają informacje o zamówieniu, a także w zakładce “Moje zamówienia” jeśli posiadasz konto na naszej stronie. Postaramy się naprawić nasz błąd jak najszybciej.

Produkt uległ zniszczeniu w dostawie, co zrobić?

Staramy się, aby nasze produkty dotarły do Ciebie w idealnym stanie. Jeśli zauważysz, że paczka jest naruszona, a towar uszkodzony, poinformuj o tym kuriera. Dla każdej uszkodzonej przesyłki kurier ma obowiązek wypełnić protokół szkody. Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji i załącz  zdjęcia, wysyłając na kontakt@malto.pl. 

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Obecnie realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski.

Czy mogę zmienić adres dostawy mojego zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz zmienić adres dostawy, logując się na swoje konto, wysyłając wiadomość na adres kontakt@malto.pl lub dzwoniąc pod numer: +48 534 441 959. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, niestety nie możemy zmienić adresu dostawy. W takiej sytuacji wystarczy, że nie przyjmiesz paczki, a kiedy do nas wróci- wyślemy ją z powrotem na nowy adres bez dodatkowych opłat.

Z kim mogę się kontaktować w sprawie paczki po jej wysłaniu?

Możesz sprawdzić gdzie teraz jest Twoja paczka za pomocą numeru przesyłki, który otrzymałeś wraz z informacją o nadaniu Twojego zamówienia lub który znajdziesz w zakładce “Moje zamówienia” na swoim koncie.


Jeśli masz dodatkowe pytania, możesz skontaktować się z przewoźnikiem DHL. Jeśli rozmowa z przewoźnikiem nie rozwiąże Twojego problemu, skontaktuj się z nami, wysyłając nam wiadomość na adres kontakt@malto.pl lub dzwoniąc pod numer kontaktowy +48 534 441 959. Pamiętaj, że niestety nie mamy wpływu na to, o której godzinie kurier dostarczy Twoją paczkę.